sobota 13. dubna 2013

Jaro přináší naději

Krásné sobotní odpoledne,

dnes je u nás vskutku aprílové počasí.
Ráno vysvitlo sluníčko, pak zapršelo, zase sluníčko,
odpoledně přišlo s velkou bouřkou a teď se zase mraky
prodírají sluneční paprsky.

Teploty jsou však více než příznivé :-)
a na zahrádce konečně všechno začíná
zelenat, pučet a rozkvétat
(prozatím tedy alespoň sněženky a fialky).

A tak jsem i já tvořila opět v jarním duchu.
Ne, že bych měla málo polštářků, 
ale tak nějak se k nim vždycky uchýlím :-)
Prostě mě baví...


 Tentokrát jsem jej ladila do zelena,
bude se mi hodit ke krabičce z Manufaktury
s bílo zelenými proužky :-).

Upravila jsem trochu vzoreček, který jsem používala na šály,
a na polštářku se mi moc líbí.
Hlavně je hodně rychlý a tak byl
polštářek raz dva hotový .




A určitě se jej chystám udělat i v jiné barvičce :-)



Pěkný zbytek soboty,
opatrujte se :-)

Alča


19 komentářů

  1. Alenko, polštářek se opravdu moc povedl. Ten vzorek i barva mu moc moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, tak ten polštářek je tedy úžasný! A líbí se mi moc i krabice z Manufaktury! Mám moc ráda pastelové barvičky, ale většinou se uchýlím k růžové, modré, ale taková zelená se mi tedy moc líbí! Děkuji za krásnou inspiraci! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádherný vankúšik.

    OdpovědětVymazat
  4. Polštářek je pěkný a v moc pěkné barvě.Moc zdravím a přeji hezký víkend.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, jsi moc veliká šikulka. A ta barvička je naprosto supééér.

    .. pěkně prosím, můžu poprosit návodík na vzoreček ..

    .. pěkný večer Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  6. Aleno, polštář je parádní, vzorek se mi moc líbí.... a těším se na ty další barvy :-)
    hezký víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata moc děkuji :-)
    Vzoreček dám dohromady a pošlu, jestli budete mít někdo zájem jako Denča :-)
    Hezký večer. Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko krásná jarní barvička polštářek je hezounký!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, polštářek je moc hezký, také mám už zelenou barvičku připravenou, moc děkuji za inspiraci. Mohu také poprosit o vzoreček.
    Děkuji Markéta

    OdpovědětVymazat
  10. Ali, vankúšik je nádherne jarný. Krásna farba a s tou krabičkou sú dokonalá dvojka. Šikulka si. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko, moc krásné - líbí se mi jak vzoreček, tak vybraná barvička - nádherně jarní.
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko...nádherná jarní barvička a moc krásný vzoreček.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. jéj Alenka ten je krááásny, musím škemrať :-) nemáš nejaký postup alebo návodík na vzorek? vankúš som ešte neskúšala tak neviem ako na to :/
    ďakujem moc krát!

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za krásné komentáře. Holky návod na vzoreček jsem dala dohromady, takže Denči jsem poslala.
    Markétko na tebe nemám kontakt, pošleš mi jej?

    Díky a hezkou neděli.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den Alenko, mohla bych také poprosit o návod na polštářek? Je moc hezký...děkuji lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krasny vankusik, mozem poprosit o navod? Dakujem velmi pekne ... jkomendatova@gmail.com. Aj farebne je super.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, Alenko. Děláte přenádherné věci! Kochám se a kochám... Mohu Vás taky poprosit o návod? Můj e-mail je: ouskoszavinacseznam.cz. Děkuji! Silvie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.