neděle 14. dubna 2013

Dečka pro miminko na přání

Krásný podvečer,

dnešní den byl opravdu vydařený.
Na sluníčku už bylo krásně teploučko
a mě připadá, že příroda se snaží rychle
vše dohonit.

Sotva se zazelenala travička.
už vykukují sedmikrásky...
a proto mi to nedalo
a vyšla jsem fotit konečně na zahrádku :-)




Dokončila jsem dečku pro miminko,
tentokrát jsem háčkovala
na přání a to do zelenkava.
Okraj měl být barevný, ale v unisex odstínech,
tak jsem vybrala další odstíny zelené,
bílou a světle žlutou...

Doufám, že nové majitelce se bude líbit :-)



Krásný slunečný večer
a pohodový vstup do nového týdne,

Alča

11 komentářů:

  1. Alenko...určitě se bude líbit.
    Je totiž překrásný.
    Měj se moc hezky, pa pa
    Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko .. jedním slovem nááádhera. Dečka se bude určitě líbit.

    .. prozradíš mi z čeho jsi ji dělala ..

    .. pěkný večer Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, Alenko! příroda je jako zběsilá...
    Deka je nádherná a moc se mi líbí i tvůj mátový polštářek.
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko,
    dečka je moc hezoučká, taková svěží, jarní!! Ta se určitě bude líbit!! A zelený polštářek se mooc povedl!!
    Přeji krásné jarní dny!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem moc za milá slova, Deni zelený základ je háčkovaný z příze Elian mimi pro miminka, ale určitě ji použiju i na jiné deky, protože je krásně měkkounká a krásně se z ní háčkuje. A okraje jsou z Camilly.
    Pěkný jarní večer všem přeje Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě Alenko-je krásná-ta modrá je jak dnešní nebe!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Alenka decka je nadherna urcite sa bude pacit ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásná, musí být úžasně heboučká...
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Alenka, deka je nádherná v krásnych odtienoch. Zrovna tiež háčkujem deku s týmto vzorom pre svoju krstniatko.Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná deka Alenka! si moc moc šikovná! a akurát pozerám že som sa stala tvojou stou sledovateľkou :-) juj teším sa :-)
    pa pa Zdenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...