neděle 7. dubna 2013

Béžové kytičky z babiččiny truhličky

Krásný nedělní podvečer moje milé,

opět jsem trochu tvořila do přírodních barev.
Již před několika měsíci jsem si koupila v obchůdku u Sar několik nádherných látek,
ale k jejich použití jsem se dostala až nyní.

Jednu z nich v hnědém tónu a drobnými kytičkami
jsem si vybrala pro prostírku a srdíčka plněné levandulí.
Strašně moc mi připomíná atmosféru venkova
z dob našich babiček.

A snažila jsem se tuto atmosféru zachovat.
Pro střed dečky jsem využila látku
a okraj obháčkovala ecru přízí.







 A k tomu jsme si ještě vytvořila srdíčka s háčkovanou krajkou a plněná levandulí z vlastní zahrádky.





A protože jaro stále ne a ne přijít
a venku ještě skoro nic nekvete,
uháčkovala jsem si několik kytiček na větvičky ze Sněhurky
a natužila pěkně v levandulové škrobence ...
...určitě poznáte, že vzorek na kytičky
jsem si vypůjčila z podložek pod hrnečky :-)



Přeji všem krásný večer
a pohodový týden,

Alča





10 komentářů:

  1. Krásné, Alenko! Jemné, decentní, vkusné, prostě u tebe si člověk vždycky potěší oko :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko...
    tak to je moc krásné tvoření!
    Hezký nový týden, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, to je krásné, jemňoučké a nostalgické! levandulku cítím až k nám, paráda.... krásný týden, šikulko! Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Vše je moc krásné, velmi povedené a dobře sladěné. Krásná práce. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný den, Alenko! Moc krásný blog!!! Jsi moc šikovná a tvá práce je překrásná!...a jak tak postupně pročítám příspěvky, myslím, že máme i hodně společného:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moje milé, moc děkuji za návštěvu a komentáře. Hezký víkend všem, Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...