neděle 17. února 2013

Tulipánový ...

Všem krásný večer,

blogy spousty z vás zdobí nádherné, něžné a křehké tulipány. Mám je také moc ráda ... ale bohužel pracuji v průmyslové zóně, tak se do města a do květinářství dostávám velmi zřídka.
A abych vám nezáviděla, tak jsem si je uháčkovala :-). Opět jsem zvolila své oblíbené barvy - jak jinak ... smetanovou a dva odstíny růžové... Tulipány jsem pěkně natužila ve škrobence vonící po levanduli (tak mi tulipány alespoň trochu voní) a pak připevnila na špejli ... nic šikovnějšího jsem nesehnala a nic kloudnějšího mě nenapadlo. A místo zelených lístků jsem využila větvičky s jehličkami, které krásně vše oživily...


  
A protože se o mě začíná pokoušet rýma a kašel,
léčila jsem se dnes dobrým zázvorovým čajíkem ...


... a koukala jsem
(při tom květinovém tvoření) na oblíbenou starou českou pohádku
Princezna se zlatou hvězdou na čele...

"Pověz mi modrá obloho, proč rozkvétají květy?
Pro koho kvetou, pro koho? Tam bílé mraky letí.
Pro koho kvetou pro koho? Tam bílé mraky letí."


"Proč tolik voní zahrady, když první rosa padá?
Kam letí mraky nad námi a proč je mám tak ráda?
Kam letí mraky nad námi a proč je mám tak ráda?"



Krásný nedělní večer třeba s pohádkou ...

Alča



16 komentářů:

  1. Ahojky Alenko...tulipánky máš nádherné...zkusím odkoukat, jak jsou dělané anebo mi poradíš? ☺ Opravdu se mi líbí moc. A hrníček, ve kterém máš čajík, jsme měli jako děti u rodičů. Říkali jsme jim jablíčkové hrníčky. Měj se krásně, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko jsou krásné a opět nádherný výběr barviček!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, tulipány jsou nádherné. Díky za skvělou inspiraci pro jarní dekoraci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné tulipány!Přeji at kašel a rýma nevyhrají!Hezký večer.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Moje milé, velké díky i za přání k uzdravení...
    Marti základem tulipánu je kolečko z krátkých sloupků (jen sloupky přidávám v každé druhé řadě - dělám je velké, tak jak chci květ a pak v poslední řadě udělám 5 ŘO a nazpět krátký sl., pol. dl., 2 dl. sl. a 1x dvojitý sloupek (přiháčkuji asi ke 2. nebo 3. oku - záleží na přízi) na prostřední lístek dělám kr, sl, 1 pol.dl.sl, 1 dl. sl., pak do stejného oka 2x dvojitý sloupek a pak nazpět dl. sl, pol.dl sloupek a krátký sloupek a třetí lístek je stejný jako první.
    Tak snad jsem trochu pomohla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, no tak to je krása. Asi se do nic hned zítra pustím. Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Alenko,
    moc hezky jsi si poradila a uháčkovala moc krásné tulipány, které vůbec neuvadnou :-)
    Líbí se mi natolik, že návod ukládám!
    Krásný týden bez bacilů!

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, tulipány jsou velmi hezké!! Dávno jsem již pokukovala po tulipánových podložkách. Včera večer jsem přemýšlela jak tulipánky vyrobím a dnes vidím návod :-) , který mi velmi ulehčil přemýšlení.
    Moc děkuji a přeji brzké uzdravení.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, krásně to u Tebe kvete a voníííí... Tulipánky mají jemné barvičky a jsou opravdu vymazlené... Zázvorový čajík kašel musí zahnat na 100%! Prima týden, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Jéje, tak i tulipány jdou uháčkovat... a jak krásně... a nejlepší je že nezvadnou:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko,
    já si nosím domů ty pravé, ale ty Tvoje jsou kouzelné a moc hezké barvičky.
    A víš jakou výhodu máš??
    Tobě totiž neuvadnou!!!
    Posílám pozdrav a přeji krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko,
    píši Ti druhý komentář, ten první se někam ztratil!!!
    Já nosím domů tulipánky pravé, ale ty Tvoje jsou kouzelné a krásné barvičky!!
    A víš, jakou máš výhodu?
    Ty Tvoje neuvadnou!!
    Posílám pozdrav a přeji krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko, u tebe je moc hezky! Máš tu moji milovanou pohádku a navíc překrásné tulipány!
    Už jsem je taky dělala, šly z domu tak rychle, že jsem nestihla fotit :o)
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, moc krásně jsi to vymyslela ...
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Moje milé, moc vám všem děkuji za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Alenko, tvoje háčkování je roztomilé a tulipánky nemají chybu.
    Hezký den Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥