sobota 19. ledna 2013

Zachumlat se v zimě

Pěkný zimní večer,

k mým velkým láskám patří různé šálky či šátky,
které beru jako velmi originální doplňky.
Mám jich doma poměrně velkou sbírku,
jak šátečků lehkých, tak hřejivých zimních šál.

Mám velmi ráda šály a šátky romantické, působící dojmem krajky,
v jemných pastelových či pudrových odstínech.


Tuto podobu jsem se snažila vtisknout i do 
dalšího exempláře do své sbírky.
Vzdušný vzorek mám moc ráda a hodně jej využívám.


Do mrazivých zimních rán a pošmourných dnů
přináší jemná starorůžová příslib optimismu a radosti.






Krásný a pohodový večer,

Alča

19 komentářů:

  1. Nádhera a ta barvička je bezkonkurenční!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je krasny urcie zahreje :)..pa pekny vikend

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, šál je nádherný!!! Mám také ráda takovéto vzorečky, ještě mi chybí... další nápad od notýsku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, jemné.
    K té barvě se vzorek úžasně hodí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko to je nádhera. Prosím nebyl by návod? Krásné zasněžené dny Rija

    OdpovědětVymazat
  6. šál je nádherný,přeji příjemné zachumlání.Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera v té starorůžové, to musí být muchláníčko:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Dear Alena!
    Maybe one year of attention to your blog and admire your femininity, your tastes and the beautiful images of your works beautiful!
    Create your own are still beautiful and we are pleased as well!
    Emőke from Hungary

    OdpovědětVymazat
  9. Moje milé děkuji moc za přání. Pro ty z vás, kterým se líbí vzoreček, inspirovala jsem se u jedné šikovné bloggerky a posílám link na vzorek http://anazard.blogspot.cz/2012/03/gehakelter-poncho.html - používala jsem v podstatě jen řadu 1 až 5, abych udržela rovnou linii.
    Mějte se Alča

    OdpovědětVymazat
  10. Šál vypadá úžasně, barva je překrásná a vzdušné vzory mám velmi ráda.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Ta je překrásná! A ta barvička je naprosto skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Alenko, nádherná romantická šála. Skvělá kombinace vzorku i barevného odstínu. Na Tvůj blog chodím už nějakou dobu moc ráda, děláš krásné věci :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko,
    no tak to je krása. Moc povedený kousek, myslím že ti ho bude každý závidět :-)
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, to je nádherná barvička. Já se k šátku né a né dopracovat ... snad příští zimu.
    Hezkou neděi ... Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Alenko, myslím, že v ní je všechno, co si chtěla - krása, romantika, jemnost a hřejivost!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Alenko...tvůj šál je nádherný,jemný v mé oblíbené barvičce...ten by se mi líbil.
    krásné fotečky.
    Měj se moc hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera, pěkná barva. Ten zahřeje:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  18. MOC KRÁSNÝ ŠÁL A V ZIMĚ JISTĚ POSLOUŽÍ.
    PŘÍJEMNÝ VÍKEND PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥