úterý 1. ledna 2013

Hvězdy kam se podíváš

První den nového roku máme téměř za sebou
a já bych si přála, abych si mohla užívat ještě pár dní volna :-)
Mám tolik nápadů a plánů,
že bych se potřebovala naklonovat.

Mezi svátky se mi podařilo dokončit několik
restíků, které jsem začala před Vánoci,
ale kvůli mnoha povinnostem jsem
je nestihla načas :-)

Jedním z nich byl polštářek laděný do
tmavší červené barvy
a posetý hvězdami ve smetanové barvě...


... měl doplňovat háčkované hvězdičky na větvičkách ...

Ale myslím, že i když to nebylo úplně na čas, že to nevadí,
protože jsem si jej při vánočním lenošení stejně užila :-)





Pěknou hvězdnou noc :-)

Alča






8 komentářů:

  1. Alenko,
    u nás byly letos opravdu hvězdy- kam se podíváš a chtěla jsem mít Vánoce hvězdné-což se mi splnilo!!
    Tak doufám, že Tys měla též hvězdné Vánoce a přeji šťastný a veselý 2013!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, krásný polštářek!
    Posílám přání PF 2013!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, krásné hvězdy napadaly k Tobě domů! I já jsem hvězdičkovala ,tak trochu ... Krásný novoroční večer! Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný polštářek, hrnek i háček ;)
    Krásný a šťastný nový rok

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko...polštářek je moc krásný.
    Šťastný nový rok...Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Alenka ty hviezdiš, keby aj neboli hviezdy na nočnej oblohe zabehnem ku tebe. Vankúšik je perfektný. Všetko dobré do Nového roka ti prajem. .. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný polštář. Všechno nej do Nového roku. J

    OdpovědětVymazat
  8. LINDA ALMOFADA,PARABÉNS.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥