neděle 16. prosince 2012

3. adventní víkend

Krásný třetí adventní víkend,

moje milá děvčata po dlouhé době vás
všechny opět zdravím...
Nějak se na mě navalilo spoustu pracovních
povinností a trošku jsem vás zanedbávala.

Vaše blogy jsem samozřejmě poctivě sledovala
akorát ne vždy jsem stihla napsat komentík
nebo vám odpovědět.
Tak se všem moc omlouvám :-)


Tento víkend byl ve znamení pečení.
Letos jsem poprvé zkoušela 
švédské vánoční sušenky...
Je v nich spousta skořice, 
tak při pečení krásně voněl celý 
domek...



Nechybělo samozřejmě ani kafíčko,
které jsem si vylepšila javorovým sirupem...


... a také jsem trošku háčkovala...

malá vločka - tentokrát v červené :-)



Krásný večer,

Alča

9 komentářů:

  1. Ahojky Alenko...vypadá to lákavě!!!! Já tě moc zdravím a posílám ♥, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alenka, švédske sušienky som ešte nepiekla vyzerajú lákavo. Ak budeš mať čas poprosím o receptík.
    Fotky sú krásne.
    Pekný týždeň
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alenko,
    krásný voňavý příspěvek-
    dýchá z něj pohoda!!
    A moc hezky jsi to nafotila.
    Krásný adventní čas Ti přeji!!***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, moc pěkný příspěvek. Všechno vypadá velmi lákavě.:-) Dala bych si říct.

    Pěkný večer, Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko nádherně nafocené!Ta vločka je překrásná!Krásné dny plné pohody přeji.Věra

    OdpovědětVymazat
  6. ALENKO, MOC PĚKNÉ A PŘÍJEMNÉ PŘEDVÁNOČNÍ FOTEČKY.
    MĚJ SE HEZKY A PHODOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, krásné a pohodové fotečky... sušenky a kávička voní až ke mně - tak si jdu alespoň tu kávičku uvařit! Krásný i když u nás upršený den, Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, skořice, to je neodolatelná vůně! Tvoje sušenky a vlastně všechny fotky jsou "k nakousnutí".
    hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥