neděle 4. listopadu 2012

První sněhové vločky

Hezký večer milé dámy,

ne, ne nebojte, nezbláznila jsem se...
U nás nesněží :-)

To jsem se jen nechala inspirovat minulým
víkendem, kdy nás překvapilo počasí a
navodilo přicházející období Adventu a Vánoc.


 Doplnila jsem svou kolekci vánočních ozdob
o dva druhy háčkovaných vloček
(ale jsem zvědavá, jak dlouho se doma ohřejí).

Vločky jsou z bílé Sněhurky
a nakonec jsem je natužila,
aby pěkně držely.






Evokují mi chvíle,
kdy sedíte před krbem, pozorujete
praskající oheň a za okny tiše poletují
sněhové vločky a snášejí se na krajinu
uloženou k zimnímu spánku.



Krásný nedělní večer,
Alča

27 komentářů

  1. Alenko...moc tě zdravím a velmi chválím překrásné vločky...jsou ÚŽASNÉ!!!!!Měj se fajn, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko jsou náááááááderhné a fotečky josu krásně vánoční-hezké navození atmosféry:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, jsou to tak nádherné vločky:) Krása, šikulka.Pěkný večer.Romča

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, jsou kouzelné! Moc se ti povedly! Budu s tím taky muset něco dělat :o)
    Krásné fotky!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. úžasné!Pokud smím vezmu si inspiraci.Hezký večer,moc zdraví Věra

    OdpovědětVymazat
  6. ALENKO, KRÁSNÉ FOTEČKY A MOC HEZKÁ VÝZDOBA.
    PODOBNÉ VLOČKY MÁM TAKÉ A UŽ SE TĚŠÍM, AŽ SI JE NA VÁNOCE ZAVĚSÍM.
    MĚ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Ójééé, tady to voní vánocemi :-)
    Alčo, jsou nádherné. Smekám.
    pa páááá. L.

    OdpovědětVymazat
  8. Vločky jsou nádherné, musím se do nich už také pustit, jen stále nemám ten pravý vzor:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ali nádherně u Vás doma zasněžilo--vločky jsou úžasné :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. O, je tolko sneho naraz, kásne fotky.
    Pa, Gabriela.

    OdpovědětVymazat
  11. Byla jsem u vás na virtuální návštěvě. Máte krásný blog a moc pěkné věcičky. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko,
    krásné fotky, vločky a naladění na adventní čas!
    Krásný celý ještě podzimní týden!

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko, krása, vločky i fotky... Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Ali, jejda tu je tolik krasy. Diky za inspiraci. Hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  15. Alenko, to je nádhera. A z tvých fotek čisí teplo domova ...
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný večer, moje drahá děvčata, moc vám děkuji za tolik krásných komentářů. Ani nevíte, jak mě to hřeje u srdíčka :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  17. Alenko, vločky jsou náramné a spojení s mašličkou jim moc sluší - evokují nádherné bílé vánoce! Moc krásně nafoceno, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  18. Obdivujem tvoju šikovnosť, toto mi nikdy nepôjde háčkovať zo Snehurky, to je taká titerná robota, ale teda vločky sa vyvedli nádherne.
    P.S. Dnes odišiel balíček, dúfam, že dorazí v poriadku, potom písni. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  19. Alenko,
    krásná něžná nádhera...
    a nádherně nafocená!!
    Měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné vločky, krásné fotky! Měj hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  21. Děvčata ještě jednou moc děkuji za tolik krásných komentářů.

    Alča

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná, skorozimní nádhera
    Martina*Avondster* http://avondsterblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný večer,háčkování je úžasné,nádherné fotky,které potěší.

    OdpovědětVymazat
  24. Alenko, to je nádhera. Jsi moc velká šikulka. Nechceš se podělit o předlohy na vločky. Já né a né narazit stále na ty pravé ...

    ... pěknou nedělku Denisa ...

    OdpovědětVymazat
  25. Alenko, překrásné sněžení. Máš ráda číslo 11? U mě na blogu se dozvíš víc.

    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.