neděle 28. října 2012

Srdíčka a srdíčková girlanda

Krásný večer milé dámy,

i nás na Hané včera poněkud překvapil sníh.
Ráno propršelo a déšť přešel v odpoledních hodinách
plynule ve sníh.

A tak nějak jsem při světle svíček
začala háčkovat srdíčka...
a že jich bylo...
Na Vánoce mám moc ráda klasiku...
tak jsem zkombinovala bílou
přízi s vínovým kanafasem.

Na uháčkovaná mini srdíčka
jsem našila ještě menší srdíčka z kanafasu...





A protože se mi kombinace moc zalíbila,
vytvořila jsem si i girlandu na zavěšení...
bude asi do okna, na schodiště nebo na dveře...






... to si ještě musím rozmyslet :-)

Mějte se fajn
a příjemný vstup do nového týdne,

Alča

15 komentářů

  1. Jejda Alčo, to jsi měla krásnou srdíčkovou neděli! V tomto počasí určitě spousta holčin tvoří ... Tvoje srdénka jsou parádní, já se k nim ještě nepropracovala... Budu, prosím, hodně troufalá, když požádám o návod? Přeji krásný zbytek neděle a pohodový nový týden, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Srdíčka jsou a vždy budou pěknou dekorací a v Tvém podání se mě moc líbí.
    KRÁSNÉ !!!!
    Ahojky Alčo :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahojky...musim ti pochvalit tieto krasne srdiecka a hlavne ako krasne si to nafotila...moc pekne:)

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko moc krásná srdíčka,úžasné fotografie!Pohodový týden přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj
    Moc hezká srdíčka,kombinace a girlanda bude opravdu parádní vánoční.Určitě udělá radost a bezva doplněk.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, nádherná Vánoční dekorace. Jsi moc veliká šikulka ...

    pěkný den Boži

    OdpovědětVymazat
  7. I'like your lovely hearts!
    Have a nice day,happy crochet!
    Emőke

    OdpovědětVymazat
  8. Ali, to je moc krásná vánoční klasika. Nádherná srdíčka.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou to moc krásná a jemná srdíčka a girlanda z nich určitě krásně ozdobí cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  10. Alenko, tleskám a chválím! Super nápad a parádní provedení!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko jsou nádherná a i tobě krásný týden!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Moje milé, moc děkuji za překrásné komentáře. Dneska mě obzvlášť moc potěšily, protože jsme dnes měla tak trochu den blbec :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.