neděle 7. října 2012

Mezi rozchodníky

Po propršeném dni u nás
nakonec vykouklo sluníčko ...
A tak vynikla krása 
rozchodníku nádherného,
tak se jmenuje trvalka,
kterou pěstujeme na našem dvorku.

Květy rozchodníku
mne inspirovaly k vytvoření
polštářku.
Využila jsem motiv květinek,
které jsem už dříve použila na
podšálky...
a postupně sháčkovávala
dokola,
až vznikl tento povlak.



 V zadní části chybí střední květina,
vytvořila jsem tak otvor
pro výplň.
Aby povlak hezky držel,
je vzadu stužka na zavázání :-)




 Krásný večer
a hezký vstup do nového týdne,

Alča






18 komentářů

  1. Ali,
    tak to je pohádkový polštářek!!
    Je nádherný a tak nějak mi připomíná barvu vřesu.
    Moc se ti povedl!!!! Moc!!
    Krásný nový týden
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, tak to je nádherný povláček. Moc se povedl. A ta barvička ... krásnááá.
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, krásný a ta barva je kouzelná. Měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda,tak ten je kouzelný.Pěkný nápad,vzoreček,barvička,provedení...prostě krása!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko...je překrásný, moc se ti povedl!!!! Parádička!!!! Měj se moc fajn, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko nádhera!!!U nás také vykouklo sluníčko:-)Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  7. Ali ... nádhera, jsi moc veliká šikulka ... Sladké sny Denisa

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, to je nádhera. Jsi šikula. Krásný pondělní den Rija

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný polštářek v krásné barvičce!Moc zdravím a přeji příjemný týden!

    OdpovědětVymazat
  10. To je polštářek jako ze sna ;-) Moc se Ti povedl, fakt kouzelný!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ali, polštářek je jako ze sna. Moc pěkný vzor a jemná fialková se mi taky líbí. Písni mi prosím na mail,kvůli adrese. Nerada bych ji tady psala.apastikova@seznam.cz

    Krásný týden
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko, je úžasný! Opravdu vypadá nádherně! Moc se ti povedl!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj moje milé, moc děkuji za nádherné komentáře :-) Jste zlatíčka

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé, to je mooooc krásnéééé! Nádherná fialková barvička! A ten vzoreček, ten prostě nemá chybu! L.

    OdpovědětVymazat
  15. Alenko to je krása :o) fialková barvička je má oblíbená :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Vybrala si veľmi pekný odtieň fialkovej, takýto povlak som ešte u nikoho nevidela, originální.

    OdpovědětVymazat
  17. wow moc děkuji :-) Nečekala jsem takové supr reakce :-) Jste neuvěřitelné :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Háčkovaný polštářek je nádherný! Opravdu moc krásné a pěkná barvička :-) Pěkný den. Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.