úterý 23. října 2012

Dýňování

Krásný večer moje milé,

tentokrát přicházím opět s příspěvkem 
o vaření - respektive zavařování.
Stále ještě zpracovávám dýně :-)


Inspirovala jsem se Martinkou
a obšlahla její recept na marmeládu.
Marti velké díky, protože je
fakt výborná a náš taťka,
který je velký mlsoun,
ji jí po lžičkách ... přitom normální
dýni by asi nepozřel :-)

Příští rok určitě budu vařit zase :-)


 

Při vaření to vonělo jako při adventních jarmarcích
po skořici, badyánu, jablíčkách :-)




Přeji vám všem krásný večer.
Alča


7 komentářů

  1. Jůůůů, Alenko, tak to jsem ráda, že se marmeládka povedla a taťkovi chutná. Je to myslím elegantní zpracování dýně. Měj se krásně, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ali,krásný večer i Tobě. Na dýňovou marmeládu zatím nemám odvahu,ale třeba někdy.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Dýňovou marmeládu jsem nikdy nejedla.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko,
    i já stále chodím kolem dýní a říkám si mám jí koupit, nemám jí koupit ?;-)
    Budu tu polévku a marmeládu jíst sama nebo i ostatní část rodiny, která je spíše masová ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Naši taky neví co s dýněmi. Prosím, kde bych našla recept na marmeládu? Děkuji. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Tinko, recept najdeš u Martinky http://myhappyangels.blogspot.cz/
    Je fakt výborný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dýňovou marmeládu jsem bohužel nikdy nejedla, ale ráda poznávám nové chutě, a tak bych ji rozhodně s radostí ochutnala :-) Věřím, že šmakuje moc dobře, už na fotkách vypadá lákavě :-)
    Dýni znám jen v zavařované podobě, naše teta ji používá do semlbáby - žemlovky místo jablek a panečku byla to opravdu velká dobrota! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.