neděle 2. září 2012

Senteur de Provence - Vůně Provence


Krásný večer milé dámy,

dnes vás odnesu na andělských křídlech
do vzdálené země, do kraje, který si získal srdce
mnoha z nás...
... do magické Provence...

Nechte se odnést na křídlech do kraje provoněného levandulí. 
Do kraje, kde se až za obzor, kam jen oko dohlédne, táhnou lány fialových kopečků. Nasajte omamnou vůni levandule šířící se po celém okolí a nechte se v myšlenkách odnést do malé zahrádky u kamenného domečku. 
Po dlouhé procházce po okolí na vás čeká malé občerstvení ... 
... vejděte tedy do zahrádky, kde čeká malý stoleček se dvěma bílými židličkami, 
na něm šálek dobrého čaje nebo sklenka lahodného provensálského vína. 
Nechte se okouzlit a svést atmosférou plnou sluníčka a zpěvu cikád...

 



Jedna voňavá křídla v puntíkové verzi...

a druhá andělsky bílá...



... levandulka uvnitř je z mé letošní sklizně ...

Pohodový večer a vstup do nového týdne.

Alča

5 komentářů:

  1. Alenko, nádherné zakončení pohodového dne ... Provence ... mohu kdykoli a nikdy jejích atributů není dost!
    Děkuji, ráda jsem se zastavila ...
    Krásné pozdně letní dny! Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, tak to jsem se tedy zasnila...Krása, k takovému stolečku bych si hned sedla...
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko...to je krása...♥♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčátka moc děkuji, potřebovala jsem se prostě zasnít :-) Páč jsme měla nervy na dranc z práce :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Cítím tu nádhernou levandulovou vůni až sem! :-) Levanduli mám moc ráda, letos jsem si z Chorvatska přivezla vonný levandulový sáček a krásně mi provoní celou místnost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...