sobota 22. září 2012

První podzimní den


Pěkný večer, moje milé,

a je to tady...
Léto je za námi a před námi je podzim.
Předpovědi ještě hlásí sem tam sluníčko,
takže doufám, že si jej ještě trošku užijeme.
I když teploty jsou přece jen už pěkně dolů...


U nás jsou tyto dny ve znamení
zavařování zeleniny a sklizně ovoce.
Sklidila jsem nejen okrasné dýně...


... ale také jsem si jich musela pár uháčkovat.
Zásoby z loňského roku jsem rozdala, 
takže mi ani nic jiného nezbylo :-)

Opět jsem háčkovala
ve smetanové a béžové,
ale tentokrát jsem doplnila o fialovou dýni.
Je sice nezvyklá, 
ale myslím, že v kombinaci s těmi ostatními
jí to bude slušet.






Pěkný večer,

Alča

17 komentářů

  1. Ahoj Alenko
    Tvé dyně jsou bezva a ta fialová je moc hezká.Barvám se meze nekladou.Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko nádherné fotečky-dýničky jsou úchvatné a ta filová nemá chybičku!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, to je tedy sklizeň - jak ze zahrádky, tak z háčku :o)
    Krásné fotky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ty dýně jsou náádherné. Neposlala bys mi prosím mailem návod? Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. krásné háčkování ... a ty okrasné jsou teda nádherné...
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, krásná úrodička. A ta fialkováááá ...
    Hezkou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. ALENKO, MOC KRÁSNÉ FOTEČKY A MOC PĚKNÉ HÁČKOVÁNÍ.
    PŘEJI POHODIČKOVÝ PODZIM.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné nedělní ráno, děkuji moc všem za milá slova :-) I vám krásný vstup do podzimu.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Príjemnú jesennú nedeľu želám, tekvičky sú úžasné, aj fialová je krásna...Mohla by som poprosiť o popis? Rada by som to tiež vyskúšala... Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotečky a dýně jsou překrásné--ta fialová mě úplně nadchla asi se budu u Tebe tou barvičkou trošku inspirovat :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Alčo, krásné fotky a moooc pěkná práce s háčkem! Hezké dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Děvčata ještě jednou všem děkuji. Letos trošku ladím náš podzim do bílo - béžovo - fialovo - růžova. Chtěla jsem trochu změnu oproti klasickým barvičkám. I když v přírodě mám ráda listí zbarvené do oranžova, doma se mi to nelíbí :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko....dýničky máš moc krásné.
    Pěkné podzimní dny ...Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Alenko, dýničky jsou krásné, jak ty háčkované tak ty pravé. A z té jedné pravé a dalších dárečků už se těším. Moc děkuji a zdravím Vlasta :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vážená paní Alenko,moc mě zaujali vaše podkafíčka,máte je v rúzných barvách.Mohla bych moc prosit o návod,Děkuji Monika. hnizdilova20@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Alenka,
    ospravedlnujem sa, ze odpovedam az teraz, nebola som dlhsie na internete, návod na dynu ma velmi potesi, mozes mi ho poslat na tuto adresu.
    Este raz vemi pekne dakujem a uz sa tesim ako sa pustim do hackovania.

    Natalia

    OdpovědětVymazat
  17. tak tu je ta adresa, som popleta...:-)))

    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.