pátek 28. září 2012

Podzimní výměna poprvé


Krásný sváteční večer.

Také jste si užily tento volný a
první den z prodlouženého víkendu?
Počasí nám přálo
a sluníčko hřálo
a já jsem si vyšla na procházku do lesa.
Ale co jsem ukořistila
uvidíte v dalším příspěvku.

Dneska bych vám chtěla ukázat,
jakou nádheru jsem dostala
v rámci podzimní výměny.
Dárečky jsem dostala od  milé Lucinky,
která pokud vím, zatím svůj blog nemá,
ale moooc ráda tvoří...

... což je také vidět :-)

V nádherně zabaleném balíčku jsem našla:

... luxusní háčkované srdíčko ...
(až jsem se bála na něj chytnout :-)
... levandulovou paličku, kterou jsem si už strašně dlouho přála ...


...kytičku a osušku v mé oblíbené fialové barvě...

... srdíčko z perliček, cedulku s levandulí a levanduli do koupele ...
a ještě šumivou koupel v podobě srdíčka 
(ale to se mi koukám někam zatoulalo :-).

Milá Luci, moc děkuji ještě jednou za všechny dárečky,
opravdu jsem se z nich radovala jako malá.

Milá Věruško, moc děkuji za organizaci výměny,
super nápad , protože všechny dárečky jsou
tvořené s láskou a přinášejí skutečnou
a nefalšovanou radost :-)

A příště ukážu, co jsem posílala já ;-)

Krásný večer,

Alča


8 komentářů:

  1. Alenko krása a krásné fotečky,to musela být radost!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy,to je ale darecku,to jsi musela byt opravdu mile prekvapena,hlavne to srdenko.

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, to jsi byla hodnááá - nadílka jako o vánocích! Krásně si dárečků užij... Hezký víkend, Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Alenko to je krásy co jsi dostala :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko. To je nádhery. Boži

    OdpovědětVymazat
  6. Také si říkám, že jsem musela být strašně moc hodná :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Takové krásné dárky, musím se příště také přihlásit, hlavně to srdíčko, to je nádherné.Romana

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Alenko,
    jsem ráda,že jsem Ti udělala radost.
    S přáním krásných dnů,
    Lucka S.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥