neděle 9. září 2012

Babí léto a háčkování


Nádherný slunečný víkend už je téměř za námi...

Co říkáte milé dámy...
vskutku se nám vydařil, že? ...

I když sobotu jsem měla poněkud pracovní,
dnešní den jsem si chtěla
užít sluníčka...
Sebrala jsem košík, háček a kafíčko
a vyrazila na dvorek "do přírody"...

Na naší okrasné dýni jsem ukořistila
první dva příspěvky...



... dýněčky jsou tak krásně vybarvené...

Při malém relaxačním lenošení s háčkem
vytvářím polštářek na zakázku...
v barvě zlatého slunce...
(když jsem se ptala bráchy, co to je podle něj za barvu,
odpověděl mi ... barva pouštního písku při vycházejícím slunci...
rodilý básník, že :-))



A k tomu všemu kafíčko v novém hrnečku z GG...



a háček jsem ukořistila na Etsy
(ještě mám jeden, ale ten až někdy příště ...)

A tady se na mě přišel podívat malý zvědavý kamarád...


On i já zasílám zpěvné pozdravy
na dobrý večer a krásný týden...

Alča


6 komentářů:

  1. Alčo, krásné fotečky, čiší z nich úžasná pohoda ... Navíc krásné háčkování - a háčkovadlo - polštářek se bude moooc líbit! Kafíčko z nového hrnku musí náramně chutnat!
    Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko tomu se říká milá návštěva:-)Polštářek má opravdu vystížnou barvičku a ty umíš tenhle typ tak to já sbych ho asi brala míso plédu,zlobí nás net až půjde dobře písnu!

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, jak vidím, měla si parádní neděli - pohoda, káva, háčkování, co víc si přát!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Alenko,
    tys měla krásnou neděli, já sobotu...Tvůj bratr to krásně vystihl :o))
    Moc hezké háčkování a ten háček-ach..
    Měj se moc a moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasně prožitý den :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký příspěvek, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥