pátek 24. srpna 2012

Švestičkové podšálky

Krásný večer moje milé,

zahrádka konečně vydala své plody
ve formě lahodných švestiček...

Zítra bude švestkový koláč a možná zbude i na kynuté knedlíky.
Mám moc ráda kombinaci švestek a skořice ...


...
a proto jsem tuto oblíbenou kombinaci použila i pro podšálky,
které dovede k dokonalosti i hrníček GG :-)






Krásný vlahý večer,

Alča






7 komentářů:

  1. Alenko krásný příspěvek,já také ráda švestky,zítra se chystám na povidla!Až se to doma uklidní-mám ted nějaké starosti-písnu ohledně toho šálku!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, miluju švestkové knedlíky.

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, švestky mám také MOC ráda - KOLÁČ S DROBENKOU MÁM RADĚJI JAK BORŮVKOVÝ... kRÁSNĚ JSI HÁČKOVALA... pĚKNÝ VÍKEND - U NÁS SE DOSTI OCHLADILO A PRŠÍÍÍÍ. MARU

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Alenko taky mam moc rada svestky . Libi se mi Tvuj blog, hudba uklidnuje. Dnesni rano na tvym blogu jsem prozila nadherne.
    Pozdrav do meho rodneho kraje z Bavorka.
    Mimi

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji a přeji krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alenka, taký slivkový lekvár, júúúj to je fajnota.
    Krásne tvorenie.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. ALENKO, MOC HEZKÉ FOTEČKY A KRÁSNÉ TVOŘENÍ.
    VŠE JE PĚKNĚ SLADĚNÉ. JSI MOC ŠIKOVNÁ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ A POHODOVÉ ZÁŘÍ.
    DĚKUJI ZA TVOU NÁVŠTĚVU.
    JE TO OD TEBE MILÉ.
    MĚJ SE POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥