středa 1. srpna 2012

Šťavnatě malinový ...


Krásný podvečer moje milé,

zdravím vás všechny po dovolené.
Kréta byla naprosto úžasná,
až budu mít stažené fotečky, vložím sem
pár pro nalákání :-)

Protože si ještě užívám dovolenkového týdne,
pustila jsem se po delší "lenoře"
do háčkování a dokončila jsem
další letní přehoz přes ramena
nebo lehkou šálku, která poslouží dobře i na podzim.

Tentokrát jsem zvolila šťavnatou
letní malinovou barvičku...







Krásný podvečer :-),

Alča

13 komentářů

  1. Alenko...je opravdu moc krásný ten tvůj přehoz. Také bych si chtěla nějaký udělat, ale nevím, jestli bych ho zvládla ☺ já háčkuji spíš pocitově než podle předlohy. Přeji ti krásný zítřejší den, pa ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko je báječný a má nádhernou barvičku,už jsem ho u tebe viděla na FB!Hrozně by se mi takový líbil,udělala by jsi ho pro mne?písni kdyžtak na email(byvicky@centrum.cz)až budeš mít čas!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti a Míšo,
    děkuji, jsem moc ráda, že se líbí :-).
    @Marti - kytičku jsem také háčkovala pocitově, jen podle obrázku, návod jsem neměla. Mě kolikrát ty návody spíš zmatou než pomůžou :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko..nádherná barvička krásného přehozu.Moc se Ti povedl.Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný přehoz a pravda barvička opravdu štavnatě malinová :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko,
    přenádherná práce !
    Moc krásná kytička a barvička :-)
    Jsi šikulka !
    Krásná víkend a těším se na fotečky z Kréty !

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, nádherná barvička. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj děvčata, moc děkuji za milá písmenka :-)
    Krásný víkend všem, Alča

    OdpovědětVymazat
  9. ALENKO, VÍTÁM TĚ DOMA.
    TVÉ TVOŘENÍ JE OPRAVDU KRÁSNÉ.
    MOC SE MI LÍBÍ. BARVA JE KOUZELNÁ.
    DĚKUJI ZA TVOU NÁVŠTĚVU.
    MĚJ PĚKNÉ SRPNOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Aleno, krásný přehoz a díky za návštěvu. Chtěla jsem sledovat tvůj blog, ale nejde mi to. Poradila jsem si jinak :)) mě to taky nefungovalo, ale s nápovědou jsem to zvládla rozchodit. Tak ať se ti to taky povede. Těším se na krásnou další tvorbu. Lucka

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko, šál je kouzelný. Krásný vzorek a barvička je opravdu letní-.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Alčo, to je nádherný pléd!!! Tleskám vzoru i barvě!!! L.

    OdpovědětVymazat
  13. Ali paráda jsi šikulka Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.