neděle 5. srpna 2012

Posezení u ohně


Krásný večer,

včerejší večer jsem strávila
v příjemné společnosti své rodiny a našich sousedů
na našich zahrádkách.
Jako jediní nemáme z naší ulice mezi zahradami plot
a naštěstí naše vztahy jsou vynikající,
takže každoročně podnikáme letní opékačky 
s posezením u zahradní "u studny".

Včera jsme si také super zazpívali,
k půlnoci jsem už ani moc nemohla mluvit,
nohy jsem měla ohořelé od ohně...
Dobré vínečko a domácí slivovička
rozproudili zprvu naše ostýchání při zpěvu
a nakonec zpívali i ti, co v životě nic nezazpívali :-)

Kromě klasických špekáčků
se podával i výborný kynutý hanácký koláč...



... s tvarohem, letošním višňovým džemem a mákem...

Atmosféru umocnil nádherný západ slunce za zahradami...


... a večerní posezení u ohně...


... strašně moc ráda se dívám do ohně.

(nebojte nejsem žádný pyroman :-))
V ohni cítím něco velmi zvláštního, silného a očisťujícího.
Mohla bych se do něj dívat donekonečna 
(stejně jako na moře ... což je zvláštní, že
miluji úplně dva protikladné živly,
oheň a vodu :-)).

A mne jako berana, tedy ohnivé znamení, nabíjí oheň pozitivní energií.
Podle charakteristik znamení je oheň energií, 
která dokáže zároveň ničit i tvořit. 
To na mne působí magicky a tajuplně ...



Krásný a klidný večer,

Alča

8 komentářů

  1. Alenko jsem taky beran a musím říci,že to máme stejné-oheň i moře-takže na tom asi něco bude!!!Krásné fotečky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenko, mám ráda letní teplé večery u táboráku a oheň. S nynější érou grilu to ale už nějak není ono a tak stále přemýšlím, jak a kde udělám na zahradě ohniště.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotečky,krásné čtení.
    S pozdravem Žaneta

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, krásné fotky. Museli jste si to pěkně užívat. Krásný nový týden .... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko,
    sousedské vztahy se mají udržovat a Vám to jde skvěle ;-)
    Nejsem beran a také odjakživa miluji pohled do ohně i plápolající svíce .
    Dokonce kvůli tomu jsem si doma prosadila krbová kamna a svíčky všude ;-)
    Snad nám jednoho dne nevzplane náš nový domeček !
    To už by moc pěkný pohled nebyl ;-)
    Krásné srpnové dny !

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda, pěkné fotky. Také obdivuji západy slunka a oheň. Jsem taktéž beran, ale nikdy jsem to nespojovala s ohnivým znamením. ;) Prostě to u mně navozuje pocit štěstí.
    S dovolením (bez dovolení) zařazuji Tvůj blog mezi "ty mé" a ještě to tu musím pořádně prošmejdit.
    Primový den pod sluncem,
    Jitka=)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jitko, děkuji za milý komentík a za zařazení do oblíbených :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Ali ... moc pěkné fotečky Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.