neděle 12. srpna 2012

Podívej, kvetou růže ...


Mám moc ráda zahrady a parky, v nichž kvetou růže... 
Vždycky se nad takovými zahradami rozplývám, když vidím záběry z anglického venkova... kamenný domeček se zahrádkou plnou květin a popínavých růží... 
jednou bych si přála taky takový domeček mít ...

Nechala jsem se tak trošku touto atmosférou 
starého anglického venkova inspirovat 
a vytvořila jsem polštářek s růžičkami. 


Přední háčkovaný díl je složený ze čtverečků ... 
a na každém z nich přišitá uháčkovaná růžička 
v mých oblíbených barvičkách - béžové a starorůžové. 
Zadní část je pak ušitá z puntíkaté látky, kterou jsem si zakoupila u Sar ... 
(je to sice už delší dobu, ale konečně jsem ji využila) ...




Nemůžu si pomoct,
ale pořád se nad ním kochám :-) :-)


Krásný nedělní večer...

Alča


13 komentářů:

  1. Jen se kochej, Alenko, protože se ti povedl parádní kousek!
    Úplně ho na té lavičce u anglického domku vidím...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kombinace barev.Sny se mají plnit,tak přeji zahradu plnou růži.Hezký večer.Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko to je krása,polštářek je senzační,zrovna se chystám juknout na ten tvůj Fler,ještě jsem k tomuu nedošla :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ali...polštářek je opravdu nádherný...moc se ti povedl !!! Přeji ti pohodový nový týden, pa pa ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, polštářek je nádherný, krásně sladěný.. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký den, Alčo, krásně rozkvetlý polštářek - nádherné nostalgické anglické růžičky, taky se u tebe kochám... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Nedivím se Ti že se nad ním kocháš kochám se tu nad ním také.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Moje milá devčata, moc děkuji za nádherné komentíky a jsem ráda, že se vám líbí :-)
    Krásný vstup do nového týdne, Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, ten polštářek je nádherný. Krásné barvičky. Jen se kochej, máš opravdu čím. Dodatečně přeji všechno nejlepší k svátku. Rija

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Rijo, děkuji za přání :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásný polštářek! A s tím látkovým puntíkatým spodkem to fakt nemá chybku!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Ali ... náááádhera. Jsi veliká šikulka ... papa Boži

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, máš kúzelné rúčky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...