sobota 18. srpna 2012

Do babího léta v růžové


Dnes přicházím milé dámy
s trochou pozdravů babímu létu...
V minulém týdnu už byla rána trochu chladnější
a ve vzduchu je cítit, že za chvilku
tu máme babí léto.

Je potřeba se řádně připravit :-)
Mám ráda klasické doplňky 
 v podobě šálů, rukavic nebo návleků a čepic.
Šálů mám plné šuplíky v různých barvách,
velikostech, šířkách, tloušťkách atd. :-)

S rukavicemi je to horší, vždycky sáhnu po těch prvních,
co najdu.
Protože jezdím do práce autem,
mám raději rukavice bez prstů,
abych měla pro řízení cit.
A protože ne vždy se mi v obchodech líbí
materiál, tak jsem si je uháčkovala...

Nejprve v sytě růžové, 
aby ta pošmourná rána, co nastanou,
byla trochu veselejší...



Nejhorší je, když si člověk fotí sám jednu ruku :-)





Krásné a veselé dny,

Alča

10 komentářů:

  1. Ahoj Alenko...je srpen a rána jsou už opravdu chladnější. Tvoje rukavičky se mi mooooc líbí. A protože do práce jezdím také autem, budu o nich také uvažovat. Krásnou neděli, pa pa ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alčo, veselá barvičku je parádní nápad a o tvém precizním háčkování nepochybuju. Jsi šikulínka šikovná. Užívej si slunečna. Páááá
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko ... super nápad a má oblíbená barvička ... papa Boži

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko,
    u mě je to za jedna. Jsi šikula a ta barva je přesně jako pro mě.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za milá slova :-)
    Krásné horké dny - k nim se teďka tehle příspěvek asi moooc nehodí ;-)

    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná příprava, Alenko! Jsou moc krásné! Jak jsem mrkla na předpověď, můžeš je ještě odložit do šuplíčku :o)
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, krásná barvička. Budeš kočka.
    Hezké letní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné háčkování, Alčo - sice nyní abnormální horko, ale až se chladné dny ozvou,jako když najdeš a navíc fuchsiová zvedne náladu i v pošmourných dnech! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata máte pravdu, rukavičky ještě budu muset na nějakou chvilku do šuplíčku odložit. Se včerejším teplotním rekordem by to fakt bylo dost provokace :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Úúúúžasné rukavičky, farba sa mi moc páči. Mať ich na rukách musí byť čistý luxus :) Prajem pekný večer :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥