čtvrtek 5. července 2012

Škeblička

Krásný podvečer,

dnes u nás bylo opravdu velké vedro.
Skoro celé odpoledne jsem byla
naložená v bazénu,
popíjela ledovou kávu a chlazené nápoje.

Protože už se hodně těším na svoji letošní dovolenou,
... pojedu na Krétu :-)...,
uháčkovala jsem si mušličku,
která doplní mé háčkované
mořské hvězdy z loňského roku.

Trošku jsem párala, než jsem přišla jak na to,
ale výsledek se mi moc líbí :-)
(doufám, že samochvála nebude moc smrdět ;-)..




Krásný prodloužený víkend,

Alča

9 komentářů

  1. no vobec to tu nesmrdi Alenka, praveze naopak....je to zdrava seba pochvala...ono niekedy to potrebujeme, ked nas nikto nepochvali .))) a ja ta teraz budem chvalit, pretoze toto hackovanie je uuuuuzasneeee

    OdpovědětVymazat
  2. No nádhera Ali! Skladám klobúk! Len tak dalej!!! Este do série chýba nejaká rybička. :-)

    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alčo...škeblička se ti povedla opravdu náramně. Mám tyto mořské dekory moc ráda. Krásné dny, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, je parádní! S dovolením se ji pokusím "oprásknout".
    Přeji krásnou dovolenou, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je úplně dokonalá :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, mušlička je nádherná ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Holky prostě si nemůžu pomoc, mě se ty mušličky a hvězdice prostě strašně moc líbí :-)
    @Heli tak se pak musíš pochlubit :-)

    Alča

    OdpovědětVymazat
  8. ALI, MOC POVEDENÉ TVOŘENÍ.
    KRÁSA.
    PŘEJI POHODIČKOVOU DOVOLENOU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko,
    téda ta se ti povedla moc :-)
    Já se zatím zmohla na jednu a půl hvězdice , ale na tebe fakt nemám !
    Přeju krásnou dovču na Krétě !
    Byla jsem tam před 3 roky a měla jsem smíšené pocity / hotel, střevní viróza - děs, .../ , ale ty si jí užij !
    Už se těším na reportáž :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.