neděle 15. července 2012

Jde se k vodě

Asi si řeknete, že jsem se zbláznila, 
když vás v tomhle počasí lákám k vodě :-)

Ale ne, nebojte se...
Protože v pondělí odjíždím na dovolenou
do svého milovaného Řecka -
konkrétně na Krétu -
kam se strašně moc těším,
uháčkovala jsem si něco k vodě
na pláž (vždycky si totiž spálím čelo :-))
Tak tentokrát jsem se na to připravila!




Klobouček jsem uháčkovala
z nehřejivé příze a dvojitou nitkou,
aby byl pevnější ... lem je z krátkých sloupků
a je dost pevný na to, aby se dal i srolovat
(mamka mě při promenádě v něm
trochu dostala - prý kde jsem ho koupila...:-))
Tááákhle mě podceňovat :o).

A hned jsem uháčkovala modely dva,
jeden ve smetanové a druhý v béžové.


 


Dokonce mi na focení vysvitlo i sluníčko :-)

Mějte se, Alča


9 komentářů:

  1. Alenko...kloboučky jsou perfektní. Přeji ti krásnou dovolenou a ....nespal si to čelo !!! Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, moc krásné kloboučky! Hezkou dovolenou, pořádně si ji užij. Jela bych k moři hned :) Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kloboučky, povedly se. Hezkou dovolenou ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko nádhera a přeji krásnou dovču:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, budeš mít super výbavičku k vodě. Tak si užij krásnou dovolenou ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko...klobouček je nádherný...přeji ti krásnou dovolenou Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, moc se ti povedl a moc ti sluší!
    Líbí se mi i tvoje melounová chňapka.
    užij si dovolenou, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné :o)Také jsem ted jeden dodělala :o) Přeju krásnou dovolenou.Martina

    OdpovědětVymazat
  9. When we go through the purpose of the word really enjoy, not only in terms of an amorous marriage together with an additional, nevertheless as being a sense that's engendered in case you have miltchmonkey a greater connection with yourself way too ( blank ) or perhaps for a a sense of better oneness with your loved ones and also man ( space ) it then gets all the more crystal clear that each anyone needs in your life can be really enjoy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥