sobota 7. července 2012

Červánková šála / přehoz

Pěkné odpoledne moje milé,

dnes za vámi spěchám po perném dni,
plném zavařování meruněk a
 vaření meruňkové marmelády..

Pak jsem chvilku relaxovala v bazénu,
panečku to byla paráda :-)

Dnes bych vám chtěla představit
svůj romantický háčkovaný
šál nebo pléd (anebo jak to nazvat :-))
plný rozkvetlých květin.
Chtěla jsem si vytvořit něco
pro chladnější letní večery,
ale určitě jej budu používat i v zimě :-)




Barvička mi připomíná červánky, 
tak jsem si jej nazvala červánkový...





Mějte prima večer,

Alča

4 komentáře:

  1. Alenko je dokonalá,hnedle bych jí brala,jen v jiné barvičce:-)A moc se mi líbí tvá nová úvodní fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Míšo, chci si ji také ještě udělat v nějaké jiné barvičce, moc se mi ten vzorek zalíbil :-) A jsem ráda, že se Ti líbí fotka :-)
    Krásnou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta šálka je úžasná :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká! Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥