neděle 10. června 2012

Polštářky s vůní levandule

Krásný večer,

voňavých levandulových polštářků do oblečení není nikdy dost.

Vyzkoušela jsem návod na novou kytičku
a hned jsou z toho polštářky vonící po levanduli.
Tentokrát jsem ladila do bílé...




do pomněnkově modré...



a do zvonkově modré barvičky...



A tady ještě drobotina pohromadě...


Krásný voňavý večer,

Alča

15 komentářů

  1. Alenko to je nádhera,kouzelné barvičky a levandulku cítím až u mne:-)Jsi moc šikovná!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenko, jsou krásné jednotlivě i pohromadě.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko ... to je nádhera ... moc pěkné barvičky ... a vůně levandule ještě lepší ...

    ...prosím můžu poprosit návod na kytí ... děkuji ...
    ... emailík ... deniben@seznam.cz


    ... dobrou noc a sladké sny ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko čtverečky jsou božííí:-)také bych poprosila o návod:-)Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, krásné polštářky. Já momentálně přemýšlím nad dárkem pro paní učitelky a kuchařku do školky ... Takže pro mě skvělá inspirace. Měj krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. krásný nápad na milý dárek :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, jsou překrásné! Jemné, něžné a ještě voňavé...
    Moc se povedly!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko já zapoměla
    kratochvilovavera@klikni.cz
    Děkujiiii moc:-)

    OdpovědětVymazat
  9. ALENKO, MOC POVEDENÉ.
    KRÁSNÉ A VOŇAVÉ.
    VELICE SE MI LÍBÍ.
    MĚJ PĚKNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji a děvčata, návody máte na mailech :-) Pěkný víkend.Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko,
    prostě jsou úžasné!!!!!!!!!!!!
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer Alenko, polštářky jsou moc krásné. mohla bych poprosit o návod? děkuji Mirka (miroslavapiskova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, můžu poprosit o návod.
    zdena.j@centrum.cz

    Děkuji Zdena

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, dnes jsem objevila vás blog a sedím tu u něj celý večer a obdivuji vaši práci, opravdu nádhera. Můžu poprosit o návod na polštářky do emailu: lena.travnickova@seznam.cz mockrát děkuji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.