neděle 24. června 2012

Léto budiž pochváleno

Krásný letní večer, moje milé,

tento víkend byl ve znamení zavařování
a práce na zahrádce.
Pracovali jsme pilně jako včeličky,
taťka trhal třešně a višně...


Na mě zbyl rybíz :-)...




A na maminku ta ostatní práce v kuchyni u plotny ...

A aby se byly marmeládky nazdobené,
pořídila jsem jim kloboučky. Jeden druh v bílé 
a druhý typ v přírodní barvě.
Ale zatím jsou na skleničkách od jogurtu...





Krásný sladký večer
a pěkný vstup do nového týdne.

Alča



5 komentářů:

  1. Alenko, koukám, že jste měli pořádně pilný víkend. U nás je už rybíz také připraven k otrhání a zamražení - miluju rybízové muffiny, tak chci mít pořádnou zásobu. S třešněmi jsem myslela, že už jsem v kuchyni skončila, ale o víkendu mě "nakopla" moje sestra. Jen tak jsme povídaly a jak padlo slovo o třešních, řekla - "třešňovou marmeládu jsi ještě letos nepřivezla". Já jí totiž od každé marmelády, kterou ukuchtím dám skleničku na ochutnání - u nich je jí pouze ona, tak jí to prý tak stačí. No, takže dnes šup na třešně a doplnit nedostatky. Měj krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem to ale trdlo, já chci vždycky něco napsat, pak mi ruka hraje na klávesnici, myšlenky se dostaou jinam a vyslovit pochvalu háčkovaným kloboučkům úplně zapomenu. Marmeládkám budou slušet ...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný příspěvek :o)MARTINA

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, višně i rybíz mám za sebou :o) Ale byla jsem na to skoro sama, tak jsou zatím bez kloboučků... ty tvoje jsou nádherné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko...krásně jsi uháčkovala kloboučky na marmeládky. Jsou něžné. Krásný večer, Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...