neděle 3. června 2012

Klobouček... zatím třeba na med

Krásný večer všem,

dnes jsem se nechala inspirovat Martinkou z blogu Moji šťastní andělé
a to stáčením medu.

Uvědomila jsem si, že pomalu nadchází období, 
kdy bude dozrávat první ovoce a budeme
vařit první marmelády.
Vždycky se mi moc líbily 
ozdobné kloboučky na boubelatých skleničkách.

Když jsem pobývala ve Francii,
vždycky jsem si domů vozila marmelády
značky Bonne maman


Líbí se mi jejich
károvaná víčka, tvary skleniček a prosté popisky, 
které mi připomínají staré dobré časy našich babiček.

A abych si Francii a staré časy přiblížila,
ušila jsem si klobouček z červeného kanafasu
a obháčkovala přízí v přírodní barvě.
Zatím jsem použila na sklenici medu od babičky :-)
Ale i té klobouček sluší...



A musím říct, že se mi tato kombinace moc zalíbila.
Takže určitě si vytvořím i podložky pod hrnečky :-)




 Krásný večer a sladké sny!!!

Alča

10 komentářů

  1. To je roztomilé.... kloboučky na sklenky se také chystám uháčkovat, ale zatím není čas ... Určitě i medík z krásné sklenky jinak chutná! Hezký začátek nového týdne ... a medové sny.... Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,
    kloboučky se mi líbí. Mám doma podobné, ale jsou s puntíkovanou látkou. Právě tyto drobnůstky dělají domov domovem, viď ?
    Měj se hezky. Páááá. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Alenko...moc krásně jsi tvořila a sklence s medíkem to sluší o mnoho víc. Já mám tyto drobnosti, které mají duši, také moc ráda. Měj se krásně Alí, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, myslím, že kdyby o tobě ve Francii věděli, angažovali by tě! Kouzelné kloboučky. A máš pravdu, marmeládky Bonne maman jsou nejen krásné, ale i dobré, téměř domácí...
    Pěkný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, myslím, že kdyby o tobě ve Francii věděli, angažovali by tě! Kouzelné kloboučky. A máš pravdu, marmeládky Bonne maman jsou nejen krásné, ale i dobré, téměř domácí...
    Pěkný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata přesně tak, jsou to věci a drobnosti, které mají duši a dělají domov domovem. Člověk nepotřebuje okázalost, protože většinou z toho nemá takovou radost jako z těchto maličkostí, které si i sám třeba vyrobí - hlavně si jich pak víc váží.
    Krásný den, Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Kloboučky daly opravdu skleničkám ten správný šmrnc domácí pohody :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko,
    také se mi moc líbí :-)
    Vlastně se mi líbí všeobecně kombinace látky s háčkovanou krajkou !
    Já už mám zavařeno - jahody a už jsem i pár skleniček rozdala.
    Bohužel bez kloboučků , nějak úplně nevím jak na ně ?
    Už se těším na ty podšálky !
    Krásné červnové dny !

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko...máš u mě na blogu překvapení. Vyzvedni si ho ! Ahojky Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné kloboučky!Krásný týden:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.