neděle 17. června 2012

Háčkované kulaté polštářky

Krásný teplý podvečer,

počasí se opravdu o víkendu vydařilo
a konečně nadešlo to pravé letní počasí.

Po delší době se mi podařilo dodělat jeden rest,
a to zadní stranu k polštářku...
Zvolila jsem letní kombinaci v barvách,
které mi připomínají moře, pláž a vlny...

A vznikl z toho tenhle kulatý polštářek:







Přiřadil se tak do sbírky k tomuto kulaťáčku,
který jsem pro změnu zvolila
do barvy bílé, starorůžové a mátově zelené.



Mějte se a pěkný večer.

Alča

9 komentářů:

  1. Ahoj Alenko...moc se ti povedly !!! Tyto kombinace barev jsou opravdu krásné. Měj hezký večer, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Krása Alenko tyhle kulaťáčky jsou moc krásné a výběr barviček supr!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvičky!Krásní kulatáčci v nich!Hezký týden

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké kulaťáčky, barvičky příjemně lahodí oku.... Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko...nádherné barvičky jsi vybrala a polštářek se ti moc povedl.Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, jsou oba nádherné - zvlášť kombinace modré a pískové...
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, ádherně se ti restík vydařil. Barvičky jsou super ... mě se moc líbí ten do růžova. Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherní -- krásné barvičky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný podvečer moje milé, moc děkuji za krásné komentáře :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥