neděle 27. května 2012

Na zahrádce - pivoňky a jasmín

Konečně mi vykvetly pivoňky...

Máme na zahrádce prozatím jen 2 keříky pivoněk
do sladce růžové barvy...




Další radostí,  na kterou se vždy těším,
je jasmín...
Miluju jeho omamnou vůni, která se vždy
v letní podvečery šíří z nádherných bílých kvítků...
Nemůžu si pomoct a vždy, když projdu kolem,
musím přičichnout ...





Tak vám dámy přeji omamný podvečer :-)

Alča




6 komentářů:

  1. Alenko ta tvoje pivoňka má překrásnou barvičku!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, to je nádhera! Krásné fotky! Jasmín mám těsně před rozkvětem, bohužel na něm bojuji se mšicemi...
    A uháčkovala si úžasné jahůdky!
    Příjemný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, nádherné fotky. Krásně to u tebe kvete. Měj pohodový nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky!Pivonky miluju:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná barvička -- romantická :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Mám moc ráda, když všechno kvete. A Helenko, bohužel na něm mám mšice také - takže jsem musela vybírat, kde zrovna nejsou a pivoňku otřepávat od mravenců. Asi jim to taky hodně voní :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥