sobota 12. května 2012

Les pivoines - pivoňky pod hrnečky

I když je venku pošmourně,
tyto romantické růžové podložky pod hrnečky
určitě dodají lepší náladu.
Alespoň tedy mě ano :-)

Nemohla jsem odolat hrnečku Green Gate
laděného do mých oblíbených fialkových barviček.
A aby vše dokonale ladilo,
uháčkovala jsem podložky v růžové barvě ve tvaru květiny.




A k tomu ještě srdíčko ve stejné barvě...




Mějte pěkný večer,

Alča

16 komentářů

  1. Obojí je moc krásné...jak kytičková podložka,tak háčkované srdíčko!!!!
    No a k hrnečku od GG napíšu jen tolik,že věřím,že tohle je záležitost velice návyková a proto já,i když se mi líbí móóóc raději odolávám.
    Přeju příjemný zbytek víkendu!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, moc krásné háčkování. A nádherná barvička. Krásný zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, krása! Jemné, něžné, sladěné...
    Přeju hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko to je kouzelné,mějte krásnou neděli.Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, jemňoučké, cukrové ... a precizní háčkování! Krásný víkend. Maru

    OdpovědětVymazat
  6. jůůůůů---nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko krása,ty podložky jsou překrásné a GG sázka na jistotu!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera..podložka i srdíčko...moc se mi to líbí. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, vše je moc krásné, hrneček i háčkování.. Hezkou neděli.. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Moje milé, děkuji moc za krásné komentáře :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, tá ružová je taká sladká, ale aj čarovná zároveň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko, mrkni ke mě na blog, něco jsem ti tam nechala ... Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Alenko,
    mohla bych tě poprosit o stručný popis vzoru na růžový podšálek?Natolik jsem si ho oblíbila,že bych si ho ráda uháčkovala domů na stůl. Kdyžtak můj email: krizova.zanet@seznam.cz.Byla by si úžasná.Děkuji..:)

    OdpovědětVymazat
  14. Žanetko, návod jsem Ti poslala na mail :-) Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.