pondělí 21. května 2012

Květinová dečka a podložky

Krásný májový podvečer, milé dámy,

opět vás všechny zdravím.
Mám super náladu, protože je opět teploučko
a svítí sluníčko... a všude kvetou samé květiny...
Tento čas mám strašně moc ráda.
Dnes jsem zjistila, že nám za chvilku rozkvete jasmín...
Tak pak ukážu nějaké fotečky...

Pro dnešek malé tvořeníčko
a tím je dečka a podložky pod hrnečky.
Vzoreček už snad všechny znáte.
Vypůjčila jsem si z květinového polštáře
a tentokrát vytvořila ve starorůžové barvě
(respektive byl vytvořený pro jednou milou
dušičku na přání :-))

Tak snad nadělají parádu...






Krásný vlahý večer,

Alča

11 komentářů:

  1. Moc hezká souprava, Alenko! Romantika sama, fakt nádhera!
    A krásně si fotila!
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko to je nádhera!!!!!!!!!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, moc krásná souprava deček ... a starorůžová je tááák romantická! Prima večer, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda to je ale krása--takové něžné romantické--asi si vezmu inspiraci.Moc se mě to líbí.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné šeříkovo... hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna práca a veľmi pekná farba.

    OdpovědětVymazat
  7. No já jsem dřív starorůžovou moc nemusela, ale postupem času jsem jí přišla na chuť, už to není úplně ta sladce růžová, ale má prostě svoje kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko ... moc pěkné tvořeníčko. Fialovou mám moc ráda ... Boži

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné háčkování, překrásný blog. Přidávám si k oblíbeným a budu se těšit na další příspěvky. Přeji krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥