pondělí 9. dubna 2012

Voňavý dekorační polštářek s tulipánem

Na dvoře nám dnes vykvetly první 3 tulipány.
Nádherně červené ...




Aby jim nebylo smutno,
tak jsem jim uháčkovala kamaráda...
... a našila jej na polštářek
ušitý ze lnu a obháčkovaný řetízkovým sloupkem.
Dovnitř jsem spolu s dutým vláknem vmíchala
trochu vanilkového pot pourri, 
aby polštářek příjemně voněl ...




Krásný večer a příjemný vstup do pracovního týdne :-)

Alča


8 komentářů

  1. Alenko-polštářek je opravdový skvost,mě ještě tulipánky nekvetou...Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, nádhera polštářek i tulipány.. To já si ještě počkám.. Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, polstarek je kouzelny. U nas uz tulipanky taky kvetou. Preji krasne jarni dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Alčo, polštářek je miloučký. Zrovna nedávno jsem na netu narazila na popis a vzpomněla si na tebe. U nás na zahradě tulipány zatím nekvetou. Musím Ti pochválit i hlavní fotku blogu, je nádherná !!
    Hezký den. Pa, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, krásné, moc krásné - ty rostlé i ten háčkovaný!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ten polštářek ale je krásný!!! A živé tulipány mám moc ráda. Krásné jaro. Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata, děkuji moc za chválu :-) Mám tulipány moc ráda, jen škoda, že ve váze dlouho nevydrží, tak je mi líto je trhat. Tak aspoň, abych jej měla na očích :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádherný. Miluju polštářky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.