sobota 7. dubna 2012

Velikonoční pečení

Podle předpovědi počasí mělo být dneska
dost nevlídné počasí, ale nakonec
to vypadá, že sluníčko si dělá, co chce :-)
a nenechá se mraky porazit...

Včera, kdy počasí opravdu nebylo nic moc,
jsme se pustila do velikonočního pečení.
Pekla jsem poprvé beránka a 
protože jsme měla formu i na zajíčka,
zkusila jsem i zajíčka.

Těsto je klasické piškotové,
nechtěla jsem nic složitého vymýšlet, protože jsem
bojovala hlavně s formou, 
která se mi málem nevlezla do trouby :-)



Tradičně (tedy zatím sice třetím rokem,
ale už to začíná mít náběh na tradici)
se u nás pečou také jidášci:



A mazanec se právě peče :-)

Krásou sobotu, Alča

Okomentovat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.