neděle 15. dubna 2012

Romantické srdíčko s růžičkami

Krásný, i když pošmourný podvečer,
v pátek to vypadalo, že se počasí konečně umoudří,
ale nic z toho není :-).

O víkendu jsem se pustila do trochy vyšívání.
Na internetu mě zaujal jeden vyšívací steh,
který sice vůbec nevím jak se jmenuje,
ale youtube ví vše a tak jsem narazila na
výukové video, jak tento steh vytvářet.

Prozatím jsem se nepouštěla do ničeho velkého
a výsledkem je toto romantické srdíčko,
které jako bych vytáhla z truhličky nalezené na půdě.
Objevila jsem moc hezkou starorůžovou háčkovací přízi
a tak jsem vytvořila tři malé růžičky.
Obháčkovala jsem je jemnou kraječkou ve stejné barvě
a srdíčko ze lněné látky jsem
doplnila jutovým provázkem na zavěšení.

Vše vyplněno dutým vláknem a trochou sušené 
levandulky na provonění.




Tak přeji krásný večer a dobrou noc :-)

Alča

9 komentářů

  1. Moc krásné srdénko jsi vytvořila, Alenko! Je opravdu jak ze starých nostalgických časů ... a růžičky jsou kouzelné!
    Hezký nový týden, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko ... moc krásné tvoření ... jen tak dále ... dobrou noc ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,
    tak to je nádhera!!!
    Ty růžičky jsou kouzelné, je to krásná technika!!
    A se srdíčkem dohromady!!!
    Měj se moc hezky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, myslím, že nebylo poslední, viď! jde moc krásné, romantika sama...
    Měj hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, opravdu krasne a nezne. Moc se mi libi. Posles mi prosim odkaz na to vysivani? na katerina.naegeli@bluewin.ch. Dekuji predem a preji krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Alenko, nějakou dobu okukuji váš blog. Moc se mi tu líbí :)
    Ten steh se jmenuje Bullion Stitch ... také jsem jej už zkoušela ;)
    Vám se růžičky moc povedly!

    Krasný zbytek dne
    Eva

    PS: také bydlím na Hané kousek od Olomouce ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko...jedním slovem nádhera.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za milá slova děvčata :-)
    Krásný den, Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.