neděle 22. dubna 2012

Nedělní pohodička

Krásné odpoledne moje milé,

minulý týden byl pro mě hodně náročný.
V pátek jsem se vracela ze služebky ze Španělska
a v neděli jsem dostala horečku.
Chytla jsem nějakou virózu a stále ještě s ní bojuji.

Takže dát si v klidu odpolední kávičku a odpočinout si
(tedy s háčkem v ruce samozřejmě :o))
byl pro mě neskonalý požitek.
Ještě k tomu skořicoví šnečci z kynutého těsta
od maminky... hmmmm
To je pohoda...






Klidné nedělní odpoledne,

Alča

8 komentářů

  1. ALENKO, MOC HEZKY NAPEČENO.
    BRZY SE UZDRAV A ODPOČÍVEJ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to maminka pečeúžasně,šnečci vypadají lákavě!A brzy se uzdrav Alenko!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, kdo by si takovou siestu nedal líbit :o)
    Brzo se uzdrav, hezké dny přeji!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko brzké uzdravení.Napečeno vypadá opravdu lákavě,hned bych zašla na kávu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. mnam--lákavé :o).Přeju brzké uzdravení Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko...máš u mě na blogu překvapení...Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Aleno, i když jsem až druhá, i u mě máš ocenění tvého krásného blogu:-) Přeji pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.