sobota 28. dubna 2012

Milé ocenění

Krásné slunečné sobotní dopoledne,

na blogu jsem našla milé překvapení od dvou dobrých dušiček:

které mi udělily ocenění:



Moc děkuji nejen jim, ale vám všem, kdo na můj blog chodíte
a necháváte mi krásné zprávičky.
Je to pro mne hnací motor k tomu,
abych dál tvořila a vymýšlela :-)

Podle pravidel posílám ocenění dalším 15 blogům, které by neměly být starší jeden rok - 
ale tedy výběr je dost těžký a ne vždy ho asi splním, za což se předem omlouvám :-)
Takže posílám dále:




A pak mi ještě zbývá dodat 7 věcí, které mám ráda:
1) miluju svoji rodinu a své přátele
2) miluju sluníčko, protože mě nabíjí energií
3) miluji moře, prostě jsem vodní živel
4) mám ráda levanduli a slunečnice
5) miluju kávu, které vypiju fakt hodně
6) mám ráda háčkování a další ruční práce
7) mám ráda Paříž, Francii, Řecko a cestování

Musím ale také dodat, že ocenění si zaslouží všechny, 
které tvoří, vymýšlejí a dokazují, co všechno se dá vytvořit :-)

Krásnou sobotu, Alča

6 komentářů:

  1. Krásné slunečné dopoledne, milá Alčo! Děkuji ti mockrát za krásné ocenění, taková podpora je mým hnacím motorem! Mám velkou radost, že se ti u mě na blogu líbí, zase se zastav :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, moc blahopřeji! zasloužíš si ho!
    Hezké odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Alenko, děkuji moc moc za ocenění a zároveň blahopřeji k získání ocenění Vámi. Máte krásný blog a ráda budu chodit na návštěvu. Hezké sobotní odpoledne Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Wow,děkuji za krásné nečekané překvapení:-) Hned si ho vložím na blog!!!Zdravím Pavlína

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Alenko, gratuluji k ocenění a zároveň moc a moc děkuji...♥♥♥
    Krásnou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, moc gratuluji a zároveň děkuji. Přeji krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥