neděle 18. března 2012

První jarní nimrodění

Slunečný víkend utekl jako voda.
A já se cítím jako ryba ve vodě.
Sluníčko, teploučko (i když ve stínu je
přece jen poznat, že jaro teprve začíná).

Nicméně to mě neodradilo
a zasadila jsem si první bylinky (bazalku, levanduli, řeřichu)
Zatím jen do květináčků,
na zahrádku teprve přijde čas.


Než rostlinky trochu povyrostou, 
stihnu si snad opatřit ještě cedulky.

Také nám vykvetly konečně první sněženky ...

 
 

Krásné další slunečné dny,
Alča


4 komentáře:

  1. Hezký večer, Alčo! Sluníčko s námi dělá divy, že ... také kutím trochu na zahradě a obdivuji první sněženky a krokusíky... Neděli jsem ale věnovala čistce oken...
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. Miluji jaro, teplo a sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, krásné fotky! Taky jsem trochu řádila na zahradě, bylo krásně!
    hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda,také už jsem se malinko hrabala:-)Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥