sobota 24. března 2012

LAVANDE - levandulový pytlíček

Krásný slunečný den,

i když jsem levanduli zasadila teprve minulý týden,
nedalo mi to a vyšila jsem, ušila jsem
a obháčkovala jsem takový menší 
levandulový pytlíček 
(no není to úplně pytlíček, spíš cedulka :-))

Základem je lněná látka,
na ní vyšitý nápis LAVANDE,
čili francouzsky levandule,
a obháčkovaný jak jinak než fialkovou přízí.

Pytlíček jsem vyplnila dutým vláknem 
a doplnila o sušené květy levandule
pro zavonění.

Součástí je i malá háčkovaná tkanička,
takže jsem si je prozatím zavěsila
na košíček s květináčkem levandule.


Pěkný večer,

Alča

5 komentářů:

  1. Alenka jeeej krasny "pytlicky"...tie musia krasne voniat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko...moc děkuji za návštěvy a milé komentáře na mém blogu...pytlíčky jsou nádherné... levanduli mám moc ráda.
    Krásnou neděli Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi to udělala!michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, ta ta tvoje buclatá cedulka je prostě kouzelná!
    Moc se mi líbí!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to nádherně :)Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥