sobota 10. března 2012

Jarní výměna

Pěkný večer,

sice mi to trochu trvalo, než jsem se dostala k nafocení,
ale konečně se i já mohu pochlubit s dárečky, které jsem
dostala v rámci jarní výměny.

Dárečky jsem dostala od Tinky ze Světničky u Tiny.

V krásných jarních barvičkách, které mi prozáří bydlení.

Prvním dárečkem byla chňapka s jemnou výšivkou růžičky:



A pak háčkovaná podložka - tulipánek v krásně syté barvičce:



Martinko, moc a moc děkuji :-)

Alča

8 komentářů:

  1. Alčo,krásný dáreček jsi dostala! A mne jsi potěšila velice svým tvořením - beránek je můj top!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera!At ti pěkně slouží :-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Très jolies couleurs, très jolis travaux...
    Merci pour la visite.
    Bon dimanche
    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, nádherné dárečky.. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou kouzelné dárečky, věřím, že udělaly radost, ta barvička je tak krásně radostná. Těším se, až Helenka vyvěsí celou parádu z jarní výměny. To bude krásy na jedné hromadě :-) Hezké dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Volánkové vajíčko je moc nádherné. Hned jsem sedla zkoušela je. Jste moooc šikovná ! Zdravím Vás a těším se na další nápady Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥