sobota 17. března 2012

Jarní polštářek

Nádherné dopoledne všem.

Jsem úplně nadšená, počasí je skvělé, svítí sluníčko
a je cítit, že už nabírá sílu.
Už se těším, jak se vrhneme na zahrádce do práce - 
nakoupila jsem si levanduli, tak plánuji
bylinkový a levandulový záhonek.

Abych si přivodila jarní náladu, uháčkovala jsem polštářek
ve veselejších barvičkách.


Zkombinovala jsem mátovou, lososovou, béžovou a ecru.
Moc se mi líbil tento vzorek čtverečků
a tak jsem ho chtěla vyzkoušet.
Je už mým favoritem :-) a určitě jej využiji
i na další polštářky.


Veselý a sluníčkový den :-)

Alča

6 komentářů

  1. Ali ... konečně je jaro tady ... na jak dlouho ... dneska u nás svítí krásně sluníčko ... polštářek je super ... tento čtvereček vůbec neznám ... a barvičky pěkně jarní ...

    ... pěkný den ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, ten je parádní!!! Užij si zahradničení. Já také půjdu na chvilku na sluníčko, jen mě musí vystřídat manžel (tedy až pořeže všechny ty větve) doma u nemocného Vojtíka. A pak páááááádííííím ... krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ali polštářek je nádherný. Také jsem si zamilovala háčkování ze čtverečků.
    Jde to od ruky.
    Hezký víkend Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko tak to je naprostá krása!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, nádherný polštářek, krásná kombinace barev.. Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.