neděle 25. března 2012

Jarní dečka

Dnes jsme konečně dokončila jeden ze svých restíků.

Háčkovala jsem novou dečku ... 
jen se mi pořád nějak nelíbil vzorek,
tak jsem několikrát párala
a nakonec jsem si řekla,
že někdy méně znamená víc
a dečka je jednoduchá z dlouhých sloupků...


Pěkný večer,
Alča

7 komentářů

  1. Alenko,
    souhlasím s tebou...někdy méně znamená více a ve tvém podání je dečka nádherná. Moc se mi líbí :o)
    Krásné jarní dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. ALENKO, DEČKA JE OPRAVDU VELICE VYDAŘENÁ.
    POVEDLA SE TI.
    PŘÍJEMNÉ JARNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká, přesně tak, v jednoduchosti je krása:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedená dečka, opravdu je v jednoduchosti krása.
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko...prostě bílá je bílá a tvá dečka je nádherná.
    Krásné jaro,Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Něžná jemná :) Moc hezká :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.