neděle 26. února 2012

Volánkový kabátek na vajíčko

Krásný večer moje milé,

dneska to u nás vypadalo jako na apríla.
Chvilku pršelo, pak svítilo sluníčko,
odpoledne dokonce fujavice se sněhem a zase sluníčko
a jasná obloha.

Ale už to vypadá, že se jaro tak nějak pomalu a malými
krůčky blíží. 
Takže se nesmí nic zanedbat.

Tentokrát jsem vytvořila už první
z letošních velikonočních kraslic.
Respektive kabátek na kraslici 
(a zatím ještě na polystyrenovou).
Až skončí Velikonoce,
nemusím mít strach, že se mi vyfouknuté
vajíčko do dalšího roku rozbije.
Prostě košilku sundám a schovám do krabičky.

 
S jedním oblečkem jsem se nechala inspirovat u Sar
a pak už se rozjela inspirace na další vzorky.
Takže mám co dělat,
abych je všechny stihla uháčkovat.



Hezký večer,

Alča

7 komentářů

  1. Hezký večer, Alčo! Přesně tak s tím počasím i u nás v jižních Čechách... Krásné kabátky a košilky háčkuješ vajíčkům, paráda veliká!
    Pohodový nový týden, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Alčo krása :-) taky se na ně chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné kabátky.Přeji příjemný týden:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, povedly se ti oba kabátky, jeden hezčí než druhý!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrásne vajíčka a to volánkové nemá chybu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. to je náádhera. Ty volánky jsou suprové.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.