neděle 5. února 2012

U babičky na peci

Krásný nedělní večer,

konečně jsem dokončila jeden ze svých restíků.
Už dlouho jsem měla v plánu polštářek háčkovaný ze čtverečků,
ale nějak jsem nemohla najít tu správnou barevnou kombinaci,
která by se mi líbila.

Ale nakonec jsem ji našla - 
a tady je polštářek.
Zadní strana je jen jednobarevná
a místo zapínání jsem naháčkovala
ještě ve stejné barvě přeložení, takže
ani  nejsou potřeba knoflíčky.



Mějte se a opatrujte se.

Alča

5 komentářů

  1. Ahoj Alenko, je krásný a s kulaťáčkem mu to moc sluší.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. moc pekny vankusik...takto z rana by som si na neho lahla a spinkala ako v bavlnke :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den! ... a krásné polštářky!!!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti povedl, Alenko!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný polštářek. Miluji polštářky, ale tohle neumím...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.