neděle 12. února 2012

Paris - Marché aux puces (Pařížský blešák)

Krásnou neděli, moje milé,

musím se vám pochlubit s mým úlovkem.
Už mi sice přišel poštou před 14 dny,
ale nafotila jsem až včera.

U Metudky, v jejím krámku na Fleru,
jsem si objednala nádherný drátovaný věšáček.
A protože miluju Paříž, tak jak jinak než s touto tématikou.
Tento je určený na mé dekorace,
vonné pytlíčky atd.
Sice ještě není zavěšený,
ale místo jsem už pro něj našla.
Ale určitě nezůstane u jednoho,
v okolí se všem moc líbil,
tak mám alespoň inspiraci na dárky
pro mé blízké :-).


Krásnou neděli,

Alča

4 komentáře:

  1. Alenko krása k Metudce nakukuji už dlouho a ještě jsem nedošla k tomu si od ní něco koupit,i když mám dávno vybráno:-)Tvou volbu chválím-nádhera!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. ALENKO, KRÁSNÝ VĚŠÁČEK.
    MOC HEZKY JSI SI VYBRLA.
    MĚJ PŘÍJEMNOU NEDĚLI.
    U NÁS MRZNE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. K Metudce nakukuji take jiz nejaky cas a tez se chystam neco objednat,ale ja asi jak se znam, nejaky kosicek apod.
    Ale tvuj ulovek je tez nadhernyyyy a v Parizi jsem jeste nebyla, ale chystame se s mou nejlepsi kamaradkou tam rovnez, juhuuuu

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný stylový věšáček... výborná volba!
    Krásnou neděli... Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥