neděle 19. února 2012

Jehelníček pro Šípkovou Růženku

Ahoj děvčata,

taky to znáte, když šijete nebo vyšíváte, 
že věčně hledáte nějaké jehly nebo špendlíky.
Neměla jsem pořádný jehelníček a
vždycky jsem si jehlu zapíchla do nějaké bavlnky,
kterou jsem pak schovala i s jehlou...
a tu jsem pak samozřejmě nemohla najít :-).


Tak jsem vytvořila tento něžný a romantický jehelníček.
Na horní straně je vyšitý kruhový motiv s růžemi,
který se vyvedl v mých oblíbených fialkových barvách.
Spodní stranu jsem udělala ze světlé lněné látky.
Vyplněn je dutým vláknem,
pak ovázán fialkovou bavlnkou, aby
vytvořil květinu a doprostřed přišel perleťový knoflíček.

Jak z pohádky o Šípkové Růžence
(jenže ta se nesměla jehly ani dotknout :-))




Mějte se,

Alča

10 komentářů

  1. Nádherný.. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jehelníček se Ti povedl a jaké máš krásné staré špulky.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny, opravdu jak pro princeznu. Barvy i vysivka jsou kouzelne.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko...moc krásný jehelníček...Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, moc hezká výšivka i celý jehelníček

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, je kouzelný, nádherně a trefně si ho nazvala.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata moc děkuji za komentáře a jsem ráda, že se vám líbí.
    Pěkný víken, Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Alenko :)))
    Je to moc krásný jehelníček!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.