středa 8. února 2012

Červená a nejen valentýnská

I když mám ráda přírodní barvy,
chytla jsem tentokrát po červené :o).
Červená je teplou stimulující barvou. 
Oživuje nás a dodává nám odvahu.
Symbolizuje krev, vitalitu, sílu života a energii.

Taková je i tahle dečka - dodává  mi optimismus,
radost a tak nějak zpříjemňuje útolnost bytečku.
A navíc se blíží Valentýn.
Nějak moc jej neslavím,
jsem spíš na tradiční české svátky,
ale každá příležitost ke slavení je dobrá :-).


Pěkný, i když mrazivý večer.

Alča

8 komentářů

  1. Alenka, krásna a teraz sa Ti hodí ako valentínska dekorácia.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko krásná dečka romantická, a pěkná baravně k Valentínku bude moc slušet.Mě se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, je moc hezká a s tím Valentýnem to mám stejně - je potřeba využít každou příležitost udělat si hezký večer, být s těmi svými.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko jak si zase prohlížím Tvůj krásný blog, tak jsem narazila na pěkné věci které se mi líbí, a poprosila Tě o popis nebo pomoc.Okouzlily mě houbičky na mytí, o ty by Tě chtěla poprosit, a pok sem se chtěla zeptat jak děláš podšálky ve tvaru tulipánů tak uháčkuješ kolečko, a ty špičky ktomu přiháčkováváš? Prosím o radu a popis. Zdraví Tě Luďka

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, moc děkuji za milé komentáře :-) a jsem ráda, že se Vám dečka líbí.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. @Luďka - Ludi, děkuju moc za pochvalu. Pošli mi na sebe mail a pošlu Ti návod na houbičku. Jinak ty tulipánky dělám nejdřív dokulata a v poslední řadě udělám špičky a pak zase řadu dokončím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.