neděle 8. ledna 2012

V jarní náladě - dečka

Tak jsem se od vás holky nějak nakazila tou jarní náladou.

Sice máme ještě stromeček, i když by se už měl odstrojit,
nicméně míváme ho trošku déle - protože podle babiček
se někdy odstrojoval až na Hromnice. Tak si ho ještě užíváme.

Ale už pokukuju po jarní výzdobě
a přemýšlím co a kde bych něco stvořila.
V hlavě už mám nějaké nápady,
teď už je jen zrealizovat.

Zatím jsem uháčkovala světlou dečku, 
za kterou vyměním ty vánoční :-)




Použila jsem silnější akrylovou přízi Katka. 
Dobře se mi z ní háčkuje a je příjemná na omak
a i když ji vyperu, tak zůstává pořád stejná.

Alča

2 komentáře:

  1. Alenko, tvoje jarní dečka je parádní!
    Měj hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenko, je krásná. Jednoduchá a přitom moc efektní.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...