neděle 29. ledna 2012

Lyžovačka Thomatal Rakousko

Pěkný večer,

zdá se mi, že poslední dobou nějak nic nestíhám :-). Ale s kolegy z práce jsme se rozhodli, že si zajedeme na víkend na lyžovačku do Rakouska do Alp. Protože jen běžkuji, tak jsem doufala, že bude trocha sněhu.

V pátek odpoledne jsme se zbalili a vyrazili na cestu do rakouské vísky jménem Thomatal ve spolkové zemi Salzburg. Bydleli jsme v menším, moc příjemném penzionu, a zasněžená vesnička byla jako z pohádky. Ještě měli na náměstíčku i stromeček :-).



Docela hodně sněžilo, takže krajinka byla nádherná a protože v sobotu svítilo i sluníčko,
i výhled z kopců byl daleký.




No není to jako z Mrazíka? ;-)


Krásný večer.

A příště možná už i nějaké tvoření :-)

Alča

3 komentáře

  1. Ahoj Alenko, celý víkend v Alpách, to je pohádka. 11. února jedem s manželem na jeden den na sjezdovky. Jezdíme každý rok, už se moc těším. Snad nám bude přát počasí. Začala jsem také tím, že jsem před pár lety vyrazila s kolegy z práce a nikomu se se mnou na běžky nechtělo, tak jsem radši já překonala strach a zkusila to na sjezdovkách. Extra lyžař ze mě nikdy nebude, ale je to nádhera.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, ty fotky jsou parádní! Musela to být krása!
    užij si večer, zdravím Helenaso

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.