pondělí 16. ledna 2012

Jarní ptáček Jarabáček

Krásný večer,

doufám, že brzo se už přihlásí jaro.
Začnou kvést první sněženky a
na zahrádce budu slyšet cvrlikání ptáčků.

Zatím to tedy ještě slyšet není,
ale abych si tak trochu toto cvrlikání přiblížila,
uháčkovala jsem si ptáčky,
doplnila dřevěným knoflíčkem
a zavěsila na větvičky ve džbánku po babičce.



Ještě přemýšlím i o jiných barvičkách, tak uvidím :-).

Pěkný večer,
Alča

30 komentářů:

  1. Alenko, je kouzelný! Máš na něj popis? Můžu o něj poprosit (davidova.hela@gmail.com)?
    Předem děkuji a přeji hezký večer!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, je moc krásný a vidím, že Helenka je už v akci, to jsou ty zručné šikulky.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ti jsou překrásní,nádherní-závidím:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem jukla na tvůj obchůdek na Fler a ty tam ty ptáčky máš!!!!To je supr,mohu poprosit o jednoho jakého tam máš a jednoho pastelově růžového a modrého!(byvicky@centrum.cz)tak kolem 8 února...Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Ali ... tak ten je naprosto doonalý... už aby bylo jaro ... prosím můži Tě poprosit o návodík na něj ... deniben@seznam.cz ... pěkný večer ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, ten je kouzelný. pokud ti nevadí se podělit o návod, řadím se také mezi zájemkyně. Děkuji moc a přeji krásný den ... Věra (andrsve@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Holčiny moje milé,

    moc děkuji a jsem straaašně ráda, že se vám ptáček líbí.
    Návody jsem rozeslala na vaše mailíky :-). Takže se těším na vaše výtvory - doufém, že se mi s nimi také pochlubíte!!! ;-)

    Hězký večer Alča

    OdpovědětVymazat
  8. je krásný,mohla bych vás poprosit o návod kristynahrom@seznam.cz
    moc vám děkuji kristýna

    OdpovědětVymazat
  9. Ali, je úžasný !!! Koukám, že už taky vyhlížíš jaro, viď ?

    OdpovědětVymazat
  10. No jo Leni, to víš, že vyhlížím :-) Zimu moc nemusím - jen tak přes ty Vánoce. Já jsem spíš na teplo :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ali ... děkuji moc za návod ... a koukni ke mě na blog máš tam překvápko ... pěkný víkendík Denisa

    OdpovědětVymazat
  12. Ptáček je překrásný.Přeji pěkný pohodový víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Alenko, máš u mě na blogu překvapení. Tak, prosím, nakoukni.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko mrkni ke mne na blog máš tam překvapení!Michaela

    OdpovědětVymazat
  15. Alenko, jukni ke mě na blog, máš tam dárek. Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Koukni ke mě na blog ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  17. Alenko,
    jsou naprosto fantastický.:-)
    Mohu také poprosit o návod? Díky moc.
    Petra
    mail - home.sweet.home@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Alenko chtěla by Tě taky moc poprosit o zaslání návodu na ptáčka. Často chodím k Tobě na blog moc se mi líbí je velmi inspirativní. Děkuji. Luďka soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Pridávam sa k prosbám o zaslanie návodu na jarabáčika :) .. je veľmi krásny, rovnako ako všetko, čo si vytvorila, obdivujem Tvoje dielka a si mi veľkou inšpiráciou.
    Ďakujem. Zdenka
    zd.otrubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Alenko, mohla bych prosim poprosit o navod na toho ptacka? Na e-Mail: katerina.naegeli@bluewin.ch. Dekuji predem a preji krasne jarni dny. Katerina

    OdpovědětVymazat
  21. Ptáček je krásný,ale to je všechno na Vašem blogu.Nemohla bych poprosit o popis?na email emasovova@seznam.cz moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  22. Alenko,mohla bych vás též poprosit o návod na ptáčka? je moc krásný,chtěla bych se o něj pokusit,děkuji moc za ochotu,Eva
    evalentilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den, Alenko.
    Mohla bych Vás také poprosit o návod na ptáčka? Je velice roztomilý, vzhledem mi připomíná holubičku.

    Moc děkuji.
    mamashackem@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Krásny vtáčik, na uvítanie jari po nekonečnej zime ako stvorený. Môžem poprosiť o návod? Ďakujem pekne.
    mariar@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Alenko, to je nádherný jarní ptáček, který v dnešním propršeném
    dni hned zlepší náladu.Mohu také poprosit o návod na s.marketa1@gmail.com Předem velmi děkuji. Markéta

    OdpovědětVymazat
  26. Moc hezky napsané :-) Ptáček je úžasný. Je možné poslat návod? alena.h@atlas.cz Přeji krásné jaro :-) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, návod na ptáčka máte na mailu :-)

      Vymazat
  27. pekný vtáčik, ak by som mohla poprosiť poslať návod na ruzenka.sojkova@gmail.com, ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Růženko, návod na ptáčka máte na mailu :-)

      Vymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...