neděle 15. ledna 2012

Další podložky pod hrneček

Krásnou zasněženou neděli,

jak postupně pročítám vaše blogy,
tak se některé těšíme na jaro,
ale jak vidno paní Zima se ještě své vlády
vzdát nehodlá.

Na Hané nám taky napadl sníh - 
není to sice ani na běžkování, ale dnes, když svítí
sluníčko, tak je to romantika jak blázen :-).

Já jsem zatím zalezlá v teploučku s kafíčkem a háčkem v ruce.
Ještě než se vrhnu na nějakou jarní výzdobu,
tak jsem uháčkovala další podložky pod hrnečky,
tentokrát ve veselé červené :-).



Krásnou neděli,

Alča

9 komentářů

  1. ALENKO, TVÉ TVOŘENÍ JE MOC POVEDENÉ.
    HÁČKOVAT NEUMÍM, TAK ASPOŇ ŠIJU.
    PRÁVĚ SE CHYSTÁM.
    MĚJ POHODOVÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, jsou hezounké, moc se ti povedly!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné podložky, já se na ně chystám už asi půl roku, to bude dřív ta jarní výzdoba ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Neumim si predstavit lepe straveny vikend :) Podlozky jsou moc hezke a ta barva, ohhh! Hezky tyden preje Monika.....

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou nádherné a já jdu hned nakouknout do tvého obchůdku!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Alenko, podložky jsou úžasné, neměla byste návod? Moc děkuji lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata,
    moc děkuji za milé komentáře :-)

    Leni, návod jsem Vám poslala na mail :-) Tak snad bude srozumitelný.

    Pěkný večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Ali, opět nádherné kousky. Mohla bych (zase) poprosit o návod? Ty minulé dva už jsem vyzkoušela a háčkuju jednu prostírku za druhou :-). Návod je parádní. Díky moc. Míša (cadova.michaela@email.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.