neděle 11. prosince 2011

Perníčky

Asi po 14 dnech jsem se také konečně dostala ke zdobení perníčků. 
Naštěstí bylo ještě co zdobit, i když už mi na ně chodila tajně rodinka :-).
Pár mi jich zbylo ještě i na dekoraci - letos jsem vyzkoušela nové formičky soba a pana Perníčka. 



Ještě jednou krásnou neděli,
Alča


7 komentářů:

  1. Alenko, pěkné perníčky jsi napekla. Pohodovou neděli přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Alenko, tak tě vítám doma a děkuji za krásné fotky Paříže! Moc se mi líbí tvoje barborky s houbičkama a nadobené perníčky!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Perníčky,"jak malované"! Nevím, zda nebudo nutno držet u stromečku do štědrého dne stráž, aby tam nějaký zůstal:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají nádherně, mašlička je super. Krásný zbytek třetí adventní neděle.

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, moc se Ti povedly, přeju krásný předvánoční čas,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata no musím je střežit, ruce hladovců jsou opravdu nenechavé :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné perníčky moc se ti povedly!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥